Πολιτική Ακύρωσης-Επιστροφές
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την
εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που το κατάστημα μας παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
· Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται
στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή
η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας
συμφωνίας με τον πελάτη.
· Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται
μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και
πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την
παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος
παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η
συσκευασία του προϊόντος.
· Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα του καταστήματος είτε μέσω courier. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς το κατάστημα και το κατάστημα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
· Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
· Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από το κατάστημα άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς το κατάστημα.
· Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το
Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το
ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει
μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής
έναντι του πελάτη.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την
παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν
(π.χ. Δ.Α.Τ. , Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις
περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
· Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του
αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
· Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί
αυτά από το κατάστημα, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο ή
σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας
και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα
πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η
επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η
αρχική πληρωμή του πελάτη προς το κατάστημα.
· Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημα
όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν
το κατάστημα.
· Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το
Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το
ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει
μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής
έναντι του πελάτη.
Διαδικασία επιστροφής
1. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας και αφότου ελεγχθεί η
κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα
περαιτέρω.
2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier
Σε αυτήν την περίπτωση:
1. Συσκευάζετε
το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε
να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
2. Τοποθετείτε
μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε
φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε
να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς
επιστροφή.
3. Αποστέλλετε
το δέμα, μέσω του πρακτορείου
ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν του κατααστήματος
μας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν
τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους
προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2313 091221,
είτε μέσω e–mail στο Info@dragonwearandgear